Klantenservice
Vraag, klacht of advies nodig?
Wilt u graag een deskundig advies bij de keuze over uw binnen- en buitenverlichting. Neemt u daarvoor gerust contact met ons op. Ook wanneer u vragen of een klacht heeft kunt u ons bereiken via:
Telefoon: 0485-362773
E-mail: info@lampenfirma.nl
Openingstijden klantenservice
Maandag |
08.30-17.30u |
Dinsdag |
08.30-17.30u |
Woensdag |
08.30-17.30u |
Donderdag |
08.30-17.30u |
Vrijdag |
08.30-17.30u |
Zaterdag |
Gesloten |
Zondag |
Gesloten |
Bezoek aan onze showroom
Wilt u graag een bezoek brengen aan onze uitgebreide showroom in Boxmeer? Dat is geen enkel probleem. Neemt u daarvoor vooraf wel even contact met ons op, zodat we een afspraak kunnen plannen. Bezoeken aan onze showroom zijn immers alleen op afspraak!
Producten op aanvraag
Kunt u een bepaald product niet vinden in ons online assortiment? Wij kunnen bijna alle lampen leveren. Schroom dus niet om even contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder!
Garantie op producten
Wanneer u bij De LampenFirma een product koopt, ontvangt u altijd een deugdelijk product. Dit houdt in dat u van het product mag verwachten dat het deugdelijk functioneert en dat u het voor een bepaalde tijd normaal kunt gebruiken. Er zijn in feite twee soorten garanties op onze producten, namelijk de wettelijke garantie en de extra garantie die ook wel fabrieksgarantie wordt genoemd.
Wettelijke garantie
- Volgens de wet heeft u recht op en product van goede kwaliteit. Wanneer dit niet het geval is dan mag u van De LampenFirma verlangen dat het product gratis wordt gerepareerd of dat u een nieuw product geleverd krijgt. Uiteraard hangt dit af van de prijs van het product en de verkoopargumenten bij het product. Vanzelfsprekend mag u van een duurder, A-merk, product meer verwachten dan van een goedkoper, B-merk, product. Daarnaast hangt dit ook samen met de manier waarop u het product gebruikt.
- Volgens de wet is het zo dat wanneer een product gedurende de eerste zes maanden kapot gaat, dat het dan al ondeugdelijk was alvorens u het kocht. De LampenFirma moet dan bewijzen dat u het product verkeerd gebruikt heeft. Gaat het product na zes maanden kapot, dan moet u kunnen bewijzen dat het niet uw eigen schuld was.
- Volgens de Europese richtlijn is de minimale wettelijke garantieperiode twee jaar. Dit betekent dus dat u er vanuit mag gaan dat een product bij normaal gebruik tenminste twee jaar goed mee zal gaan.
- In de Nederlandse wet staat geen expliciete garantietermijn genoemd. U heeft wettelijk recht op een deugdelijk product, wat in de praktijk betekent dat u meestal langer dan twee jaren recht heeft op een goed werkend product, maar de exacte duur hangt af van het soort product.
Fabrieksgarantie
Bij de LampenFirma bieden we u een bepaalde garantie per product. Dit is een garantie bovenop de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. Wanneer het bestelde product binnen deze termijn kapot gaat, hoeft u niet te bewijzen dat dit niet uw schuld was. Wanneer er geen extra fabrieksgarantie op een product zit, dan geldt dit alleen voor de eerste zes maanden.
Hoe werkt het bestelproces bij de LampenFirma?
Bij de LampenFirma kunt u via de online shop binnen- en buitenverlichting plus bijbehorende accessoires bestellen. U doorloopt daarvoor het bestelproces als volgt:
- U zoekt uw gewenste product(en) op in onze webshop
- Wanneer u een product wilt bestellen klikt u op de bestelbutton die te zien is bij het betreffende product. Uw product wordt nu toegevoegd aan de winkelwagen.
- Zodra u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelwagen rechtsboven in de pagina of op de button ga naar winkelwagen die in sommige gevallen in een pop-up in beeld verschijnt.
- U bent nu in de winkelwagenomgeving waar u een overzicht ziet staan van de producten die u wenst te bestellen.
- Wanneer u op bestellen klikt komt u op een pagina terecht waar u uw gegevens in dient te vullen, zodat De Lampenfirma weet waar de producten naartoe gestuurd kunnen worden. Wanneer u een fout maakt bij het invullen van uw gegevens kunt u deze direct weer wissen en opnieuw invullen. Heeft u het hele proces echter al doorlopen, dan kunt u contact opnemen met De LampenFirma, wij herstellen de fout in uw gegevens graag voor u.
- Nadat u gegevens heeft achtergelaten, kunt u op de button afrekenen klikken. U gaat nu naar de betaalpagina waarop u de betaalmethode iDeal aan kunt klikken. Let wel op: U gaat nu een betaalverplichting aan met De LampenFirma en dient de producten dus ook daadwerkelijk af te rekenen.
- Nadat u op iDeal heeft geklikt komt u op de betaalomgeving van iDeal terecht alwaar u de gewenste bank kunt selecteren en het iDeal proces kunt doorlopen.
- Nadat uw iDeal transactie is voltooid komt u terecht op de bedankpagina van De LampenFirma. U heeft het bestelproces doorlopen en voltooid, de producten zijn nu door u besteld en afgerekend.
- Uw bestelling wordt in ons systeem geregistreerd, zodat we uw gegevens te allen tijde terug kunnen vinden. U krijgt van De LampenFirma een bestelbevestiging per mail toegestuurd op het mailadres dat u bij uw gegevens in het bestelproces heeft ingevuld.